Total Pageviews

Friday, October 17, 2014

Status2 HOT !


(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)(◕_◕)
  • # budak HOT update status " SIAPA TAK HOT CER LIKE STATUS NI , KITE GENG  " ini name nye MENGANJING =.='
  • # Jangan memilih RUPA sangat ツ Apa ada pada rupa bila HATI tak SETIA (◕︵◕)
  • # Perempuan memang manja, lagi lagi dengan bf dia. Dia kalau dah sayang, dia takkan pandang orang lain dan takkan miang dengan orang lain. Betul ke ni ?
  • # Ketika bf awak reply mesej lambat, anda hanya perlu pikir 2 perkara. Sama ada bf awak sedang main game atau anda yang sedang digame.
  • # CINTA bukan mengajar kita lemah tapi memberikan kita kekuatan serta mengenal apa itu erti kesetiaan , pengorbanan dan paling penting kejujuran
  • # Girl mmg comel . ada manja , yg garang , yg gedik , yg pendiam , yg suka bising , yg panas baran , hakikatnya bila kena tengking dgn bf , menangis jugak  setuju ? hihi
  • # Couple: Message 90% dari GF/BF,10% dari kwn dan family. Single: Message 95% dari operator perkhidmatan dan 5% dari orang salah nombor
  • # satu masa dahulu ada 7 org pahlawan…..
    hang tuah
    hang jebat
    hang lekir
    hang kasturi
    hang lekiu
    hang baca
    hang BODOH! ^_^



  • # kau sungguh dinamis,
    sifatmu cukup puitis,
    gayamu selalu erotis,
    jiwamu sungguh romantis,
    caramu seperti celebrities,
    tapi sayang wajahmu seperti teletubbies…
  • # Kekasih umpama
    KOMPUTER.
    awk ENTER dlm
    hidup saya, saya
    SAVE awk dihati,
    awk FORMAT
    segala masalah
    saya & krn itulah
    tak mungkin
    saya DELETE
    awk dr MEMORY
    saya….


No comments:

Post a Comment